LaatSTE NIEUWSBERICHTEN

6lj :: 5de en 6de leerjaar later op school

Beste ouders,

Het 5de en 6de leerjaar zullen later op school zijn deze middag.

Vriendelijke groeten,
de leerkrachten

2024-04-24 11:35:56

1lja :: GEEN LEZEN

Lieve ouders,

door een wijziging in ons programma vandaag, kan het lezen straks niet doorgaan.

Hopelijk lezen jullie dit nog!

juf Kim

2024-04-24 08:57:30

6lj :: eindejaarsactiviteit

Belangrijk, geheim bericht in bijlage ;)

2024-04-24 08:55:12

2lj :: Dictee vrijdag 26/4

Lieve ouders,

vandaag oefenden wij vooral het gebruik van de hoofdletters. Dit vinden jullie terug in de werkboek spelling pagina 25 en 26.

Wat wordt er vrijdag getoetst? Ik ga de kinderen een aantal zinnen geven waarbij de hoofdletters ontbreken.

Dan is het aan hen om deze woorden aan te duiden en te schrijven met een hoofdletter (zie pagina 26).

Hopelijk is dit duidelijk? Zo niet, geef maar een seintje!

Juf Anneleen

2024-04-23 15:51:54

Algemeen :: schoolfeest helpers

Beste ouders,

We zoeken nog enthousiaste helpers voor ons schoolfeest op zondag 5 mei.
In bijlage vinden jullie een invulformulier met wat meer uitleg.

Klik hier en open het formulier

2024-04-23 15:26:19

Algemeen :: schoolfeest inschrijven pasta

Beste ouders,

Op zondag 5 mei kunnen jullie op ons schoolfeest lekkere pasta komen eten tussen 12u00 en 13u30.
Er is een keuze uit 3 verschillende sauzen: bolognese, 4 kazen en veggie.
Ook de porties variëren: kleuter-, kinder- of volwassenenportie. (€6, €9, €12)
Met bijgevoegd formulier kunnen jullie een bestelling doorgeven.

Alvast bedankt en tot zondag 5 mei,

Klik hier en open het formulier

2024-04-23 14:50:57

6lj :: Vervoer donderdag 25 april

Lieve ouders,

Vorige week kregen jullie een briefje mee naar huis over onze komende uitstappen.
Op woensdag brengen we een bezoek aan het woonzorgcentrum. Daarvoor hebben we gelukkig al 1 iemand die mee zou kunnen fietsen.

Donderdag gaan we naar een toneel in Bornem. We zijn hiervoor nog dringend op zoek naar vervoer! Er kunnen nog maar 8 leerlingen heen en 4 leerlingen teruggebracht worden. Kan jij zelf of ken je iemand die ons kan vervoeren? Stuur dan een mailtje naar martine@carolusschool.be en leentje@carolusschool.be

Hopelijk vinden we voldoende auto's want anders zijn we genoodzaakt om deze uitstap te annuleren :(

Lieve groetjes
De juffen van 5 en 6

2024-04-21 14:46:18

Kikkers :: kledij schoolfeest

Beste ouders, lieve kleuters,

Ons jaarlijks schoolfeest komt dichterbij dus dit betekent dat we vanaf deze week beginnen te oefenen op ons dansje.

Wij hebben met onze klas het thema: ZORG! Zorgen voor anderen maar ook voor jezelf, jezelf mogen zijn en daar trots op zijn!

Het liedje is gekozen, de danspasjes krijgen vorm en voor de kledij heb ik jullie hulp nodig.

Ik zou graag hebben dat je kleuter ZELF kiest wat hij/zij graag wil aantrekken, waar hij/zij een goed gevoel bij heeft en gelukkig van wordt.

Is dat in fluo, is dat in een prinsessenkleed, is dat in sportoutfit, is dat in een combinatie waarvan jij denkt…oh nee zo kan jij niet buiten komen….toch wel! Deze keer kan en mag alles! Ik ben al heel benieuwd hoe ze er zullen uitzien.

Je mag de kleren aantrekken bij je kleuter op de dag van het schoolfeest en eventueel andere kledij meebrengen om nadien aan te trekken.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Juf Debby

2024-04-20 20:01:22

2lj :: Vervoer donderdag 18 april

Goedemorgen iedereen,

dankzij de hulp van een aantal (groot)ouders kunnen wij toch deelnemen aan het Megaspelenpaleis te Bornem. DIKKE MERCI!

Wij vertrekken om 8.30 uur aan onze school en worden terug aan de parking van het zwembad te Bornem opgepikt om 11.40 uur.

De chauffeurs zijn: mami Ruben, vake Louise, papa Jaycen, mama Néenah, papa Mila (heen en weer), mama Skye (heen) en mama Linne (terug).

De kinderen komen sportief gekleed naar school en dragen van thuis al hun groene turnt-shirt. Die wordt vandaag in de boekentas gestopt (als deze op school ligt), anders graag thuis zoeken.

Ook brengen ze gewoon hun boekentas mee met daarin fruit, brooddoos en koekje zoals op de andere dagen.

Nog een fijne (werk)dag allemaal!

juf Anneleen

2024-04-17 08:48:42

Algemeen :: kledijophaling

Beste ouders,

Nog tot en met vrijdag kan er oude kledij binnen gebracht worden achteraan aan het Familieheem.
Dit van 8u00 tot 8u30.

Vriendelijke groeten,

2024-04-16 12:13:40

3lj :: kriebelalarm

Beste ouders,

In het 3de leerjaar zijn er luizen gedetecteerd.
Gelieve het haar van jullie zoon/dochter goed na te kijken en eventueel te behandelen.

Kriebelgroetjes,

2024-04-15 09:33:19